Klein begonnen in Eindhoven en uitgegroeid tot internationale marktleider. Ze spreken wereldwijd van Gielissen, zonder te vergeten wie ze zijn en waar we vandaan komen.
Met creativiteit als basis brengen ze merken tot leven. En dat doen ze als geen ander. Interieur, exhibitions en events, waar de meesten stoppen, maken zij het verschil.
Hoe groter de uitdaging, hoe groter de kans op een uniek resultaat. Ze omarmen alles wat op ons pad komt. Samen realiseren ze merkbelevingen in iedere denkbare vorm of grootte. Ze houden elkaar scherp en manouvreren als één, of je nu met of voor ze werkt.
Optimale merkbeleving vergt innovatie en vernieuwing, waarbij een goed doordacht concept de basis vormt. Zo realiseren ze verrassende ontwerpen die tot in detail bijdragen aan de wens van onze opdrachtgever. Perfectionisme perfectioneren, noemen ze dat.
Negen vestigingen op drie continenten, en dus vertel je ze over verschillende culturen niets nieuws. Om telkens te kunnen doen wat nodig is, hebben ze een groot netwerk van lokale partners en leveranciers ingericht. Zo garanderen ze, waar en wanneer dan ook, de kwaliteit die je van hen mag verwachten.